BIROUL ONLINE
Asistență socială

În cadrul primăriei comunei Vărădia de Mureș funcționează un Compartiment de Asistență Socială.
Pentru probleme legate de asistența socială vă puteți adresa direct personalului din cadrul compartimentului Asistență Socială sau conducerii primăriei.
Adresa noastră:
COD 317380, Vărădia de Mureș, nr. 126, județul Arad
Telefon 0257-417230, Fax 0257-417250, e-mail: primaria_varadiaar@yahoo.com
Programul de lucru și audiențe
Programul de lucru cu publicul
COMPARTIMENTELE PRIMĂRIEI
de luni până vineri, de la orele 08:00 la 16:00
* excepție în sărbătorile legale
PROGRAMUL DE AUDIENȚE
Primarul comunei
Luni si Joi, de la orele 08:30 – 10:30
Viceprimarul comunei
Marti si Vineri, de la orele 08:30 – 10:30
Secretarul comunei
Miercuri si Joi, de la orele 08:30 – 10:30
Comunicări din partea Compartimentului de asistență socială
Anunt concurs Asistent medical comunitar
Anunt concurs Asistent medical comunitar(Deschide documentul aici)
Regulament organizare si functionare Compartiment asistenta sociala
Regulament organizare si functionare Compartiment asistenta sociala(Deschide documentul aici)
P L A N DE ACŢIUNI SI DE LUCRĂRI DE INTERES LOCAL PENTRU REPARTIZAREA ORELOR DE MUNCĂ A BENEFICIARILOR LEGII 416/2001 PE ANUL 2021(Plan actiuni de interes local 2021)
Planul anual de acţiune privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliul Local VARADIA DE MURES pentru anul 2020/2021(Deschide documentul aici)
Test asistență socială
Acesta este un test pentru publicare articole în spațiul rezervat articolelor de asistență socială.
Reglementări în privința asistenței sociale
CREȘTEREA COPIILOR
- Actele necesare pentru acordarea indemnizației de naștere
(Deschide documentul aici) - Acte necesare delegare temporara a copiilor cu parinti plecati in strainatare
(Descarcă documentul aici) - Acte necesare acordării indemnizatiei crestere copil
(Deschide documentul aici) - HG 449/2018 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului, nr. 111/2010, privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 52/2011 (Descarcă documentul aici)
- Ordinul nr.1099 din 23.06.2016, privind aprobarea Instrucţiunilor de aplicare a prevederilor art. III alin. (1) din
Legea nr. 66/2016 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului
nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor
(Descarcă documentul aici)
AJUTOR SOCIAL
- Acte necesare depunerii dreptului la ajutorul social
(Descarcă documentul aici) - Acte necesare pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei cu lemne
(Descarcă documentul aici) - Obligații ale persoanelor care beneficiază de ajutor social
(Deschide documentul aici) - Hotărârea CL/2019, privind aprobarea planului de acțiuni și lucrări de interes local ce urmează a fi executate de beneficiarii de ajutor social pe anul 2019.
(Deschide documentul aici) - Declarație de venituri obținute din munci ocazionale de către beneficiarii de ajutor social
(Descarcă formularul doc. aici) / (Descarcă formularul pdf. aici)
SUSȚINEREA FAMILIEI
- Acte necesare pentru alocatia de sustinere a familiei
(Descarcă documentul aici) - Cerere privind emitere ordinului de protectie
(Descarcă documentul aici) - Obligațiile persoanelor care beneficiază de alocație pentru susținerea familială
(Deschide documentul aici) - Actele necesare pentru înregistrarea decesului
(Deschide documentul aici)
PERSOANE CU HANDICAP
- Acte necesare pentru acordarea indemnizatiei persoanei cu handicap
(Descarcă documentul aici) - Acte necesare pentru angajarea asistentului personal al persoanei cu handicap
(Descarcă documentul aici) - Acte necesare privind acordarea rovignetei persoanelor adulte cu handicap
(Descarcă documentul aici) - Obligațiile persoanelor care beneficiază de indemnizația ”Persoană cu handicap grav”
(Deschide documentul aici)